fredag 13 februari 2009

Killer Cows


Ondskan personifierad?

"Jordens magnetfält är orsak till att så gott som alla betande kor vänder huvudet åt samma håll - mot den magnetiska nordpolen norr om Hudson Bay i Kanada.

Det menar en tysk-tjeckisk forskargrupp, som med hjälp av programmet Google Earth studerat 8510 betande och vilande kor i 308 flockar på sex kontinenter. Forskarna har bortsett från situationer där till exempel kraftig vind, regn eller sol tvingat djuren att ändra position. I Afrika och Sydamerika vände korna huvudet mer mot magnetiskt nordöst, vilket berodde på ett svagare magnetfält på de båda kontinenterna. Enligt forskarna orsakas kornas beteende av magnetoreception, det vill säga förmågan att uppfatta fluktuationer i magnetfält. Varför de vänder sig norrut vet forskarna dock inte."

Detta kunde man läsa i Illustrerad Vetenskap 2/2009 och det är helt klart beviset för att dessa "kor" (egentligen kommunister i förklädnad) väntar på att "isbjörnarna" (ytterligare kommunister) i norr ska ge dem signalen. Vilken signal? Det är få som vet, men dessa vänsterspöken väntar bara på att få ta över Rosenbad. Om någon vecka, en månad, ett år... ni ska få se, allihop! De kommer, de kommer!

[Nej, jag är inte ett dugg seriös. Jag kände bara för att skriva någonting osammanhängande. Och nej, jag är inte anti-vänster liksom jag inte är anti-höger eller anti-Maud. Jag tycker att alla ska få ha sina åsikter, även om jag inte håller med dem.]

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar